Inbrott

Nu på morgonen fick jag äntligen jobba lite på riktigt med min nos och hörsel
Klockan 0407 nu på morgonen gick det ett inbrottslarm på det företag i centrala Sandviken. Jag och husse var på plats på två minuter, vi skyndade oss runt fastigheten för att se om vi skulle komma på någon. Men tyvärr inte. 
Vi går då in med en kollega till husse medans två andra kollegor stod kvar på baksidan ifall du skulle komma ut någon. Vi sökte i genom inomhus men inte heller någon där.
Tjuven hade krossat det fönster och tagit sig in, som du verkar hade inget försvunnit. Tjuven drog en nitlott den här gången.
Men varje gång vi missar någon är det fortfarande en vinst för oss. För både jag och husse får träna oss att jobba ihop på såna här saker, eftersom vi inte har jobbat på länge ihop. 
Nu ska vi sova lite och ladda upp oss för nästa natt
 
OBS! Pga sekretess skäl så är inte bilden från inbrottet nu på morgonen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0