Ny layout och jobb dax

 
 
Nu har vi bytt tema eller layout på bloggen!
Vi tyckte att grönt passade en rätt bra med tanke på vart min härkomst är ifrån, Försvaret ;) Fyndigt va?
Sen älskar jag ju att vara ute i skogen också.
Vad tycker ni om nya bloggen?
 
Kom gärna med föörslag på vad vi ska dela med oss här på bloggen, vad saknar du!
 
Då var det även dags för lite jobb efter två veckors ledigehet igen. Onsdag och Torsdag är det som gäller den här veckan.
I helgen skulle vi ha jobbat, men vi var lediga då. Vi var och tävlade på Sandvikens Brukshundklubb i apell spår.
Det gick inte riktigt som vi hade tänkt oss, men det gav ialf erfarenhet och insikt vad det behöver tränas på.
 
Då det går mot mörkare tider så kommer det tyvärr att innebära mera skarpa jobb för våran del.
Förut var det mest inbrott under sommarmånaderna men detta har förskjutits fram mot hösten. Förmodligen för att det är just mörkare då man inte syns. Då har jag ju min nos! ;)
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: hundförar kollega

Tycker du ska fortsätta i samma stil, kanske lite mer ingående om träning/tävling/tjänst mvh hundförare från norr

2013-09-11 @ 01:01:28
Postat av: Ann-Kristin Løkke

Hei, Leser bloggen, og liker den godt. Intresssant å følge utviklingen og å høre om trening/jobb. Har selv schäfer. Lykke til videre. Mvh. Ann-Kristin

2013-09-11 @ 20:33:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0