Kommande jobbhelg

Måndag och tisdag natt är gjorda utan några som helst larm, inte ett enda inkommande jobb.
Ibland blir det bara så! Ännu mera synd att det är så, är ju att jag har ju praktikant med mig den här veckan. Han ska vara med hela helgen också. Så vi får hoppas att det blir något ialf.
För säkerthets skull så får han inte medfölja med in där det är konstaterat inbrott. Först får jag eller jag och polisen konstatera att det är tomt. Då kan han få komma in och se hur polis och vi jobbar där det varit inbrott. Detta är oerhört viktigt att lära sig så man inte förstör spår eller bevis!
 
Idag, var vi ute på en långpromenad med lillhusse, självklart fick Flisan jobba hårdast med lastad Klövjeväska på ryggen!
Så det har varit en lugn hund här hemma ikväll!
 
 
Nu hinner jag inte skriva mera då det ska vara nå serviceuppehåll här på sidan. God natt och vi hörs under eller efter helgen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0