Avslöjande av hemligheten och Flisans rehab

Då var det dags att avslöja vad det är som jag har gått och hållt hemligt för er!
Igår blev jag intervjuvad för sveriges största hundpodcast "Hundpodcasten Vår bästa vän" som endast finns på iTunes, i alla fall än så länge.
Det går att lyssna på i mobilen, men även genom datorn. Jag har gjort så att jag har laddat ner en app som heter "Podcast Republic" och kopierat in iTunes adressen.
I juni hade den 10 000 lyssnare! Där kommer ni höra mig prata om hur det är att arbeta som hundförare inom bevakningsbranschen.
Det här kom till på ett lite roligt sätt, var en följare till mig på instagram som hade kommenterat ett avsnitt på instagram och nämnde där att det skulle vara kul att höra en hundförare från Securitas och nämnde då mig.
Sen har det varit lite planering hit och dit, så igår blev det då av. Sök efter Hundpodcasten Våran bästa vän på instagram och Facebook. Avsnittet med mig kommer ut om några veckor, det ska väl redigeras och audiotunas så det blir sändningsbart först.
 
Flisans rehab går vidare, hon visar inga tendenser till att halta. Vi har tre dagar kvar på medicinen bara.
Det börjar verkligen märkas att  hon blir bättre och bättre, mera och mera energi till husses och mattes stora förtret. Men ett tag till ska hon hållas kopplad under sina promenader! 
Igår var vi och körde lite laserbehandling på henne också, behandling nummer två ska vi göra på onsdag och nästa vecka ska jag försöka få tid hos sjukgymnasten som också ska få titta igenom Flisan och förhoppningsvis ska hon ge henne grön ljus!
 
Flisans rehab goes on, she shows no signs of limping. We have three days left on medecinen only.
It starts really noticed that she is getting better and better, more and more energy.
Yesterday we did some laser treatment on her too, treatment number two we'll do on Wednesday and next week I'll try to get an appointment with the physiotherapist will also get to look through splint and hopefully she will give the green light!
 
 
"Fjärrkontrollen" Lasermackapären ;)
 
 
 
Matförrådet påfyllt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0