Sandviken runt

När en viss niklas inte behagar att ha semester samtidigt som mig så får man ta en vända själv.
Den här gången tog jag och Flisan en vända runt Sandviken. Som ni ser här nedanför så hade jag två olika Gpser på min en Garmin och Runkeeper i telefonen på. Fick upp två olika distanser! Men jag liter mera på min Garmin, men det vart ialf ca 1 timme och 45 min ute och ca 1 mil.
 
 
Så fort jag ska dra på mig ryggsäcken och gå ut så kommer dom där svarta molnen!
 
Som tur var den här gången så kom det bara ett kort lätt skur. Så det värsta regnet måste precis ha missat mig
 
 
Märkligt väder! Ena stunden svettades man och andra frös, så på med fleccetröjan
 
 
 
Fokuserad hund, Klövjeväskan är en Ruffwear Approach Pack Pacific Blue från Pongo.se
https://pongo.se/ruffwear-approach-pack-bla.html
 
 
 
Att samma strecka kan bli så olika
 
 
 
På en cykelväg blev jag omkörd av en sån här, har aldrig sett någor likanande. Det var en enhjuling med pedaler som ahn stod och var eldriven! Någon som har sett något liknande?! Vad heter den? ursäkta den dåliga bildkvalitén. Ryckte upp telefonen för att hinna få den på bild.
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Bitte

de olika längderna kan bero på att ena räknar även höjdskillnaderna och den andra endast gps: sträckan

Svar: Jaha är det så det är! Men tycker fortfarande att det borde bli samma strecka 😕
Flisan

2015-07-13 @ 09:01:07
Postat av: AK

kan det ha varit en Segway?

http://tina.ax/files/2013/04/dscn0139.jpg



Svar: Nej det var tydligen en Airweel
Flisan

2015-08-16 @ 16:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0