Söndags vandring

Träningen fortsätter, den här gången vart det i ett motionsspår en liten bit härifrån.
Gick dit, runt och hem det blev ca 8 km och tog ca 1 tim och 20 min.
Hörde att Niklas också hade varit ute och tränat i söndags, men då jag inte fått nå bildbevis så väljer jag inte att tro på det. Eller vad säger ni? ;)
Nu är det mesta inköpt inför Fjällräven Classic. Tänkte göra ett eget inlägg om det någon dag.
Det kommer rapporter från fjällen om att det är mycket snö kvar och att det är många vandrare som har problem att ta sig fram. Vi får hoppas att dom här dryga tre veckorna som är kvar att det värmer på rejält och att det smälter bort!
Imorgon är det dags för en till runda om vädret tillåter, får se då vilket håll det bär åt.
 
 
 
Varmt och svettigt var det!
 
Väääääldigt lång raksträcka!!!!
 
 
Hund som är fokuserad
 
En väldigt lååång och seg "backe". Fast det är inget mot vad man kommer att stöta på i fjällen. Tänkte på ebn sak mitt i backen, man kan inte vara klok i hvudet när man letar uppförsbackar att gå upp för! ;)
 

 
Skulle nog vilja påstå att det kanske är lika jobbigt att gå nedför en backe, men nästan! Ialf med 19 kg på ryggen, samt en hund som drar för att hon känner vatten lukten där borta mellan trädena.
 
Brant backe! Väldigt brant! Även om det inte syns
 
 
Fin utsikt efter spåret, här Storsjön och till höger ligger Hedåsbadet
 
 
Hela Storsjön låg spegelblank i söndags eftermiddag, enligt mig bland det finaste som finns!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0