Gemensam vandringsträning

Äntligen fick vi till gemensam vandringsträning.
Eftersom jag och Niklas dels jobbar på olika ställen så jobbar vi på olika scheman också. Så det är knepigt att få till någon dag som passar oss båda att träffas och kunna vandra tillsammans. Men tack vara att jag hade fripass så funkade det
 
Den här gången bevade jag lite, eftersom Flisan löper och Bosse är ju som sagt en hane, hur skulle det här gå?! Men det gick hur bra som helst!
Den här rundan blev 8,7 km som tog 1 timme 55 min att vandra
 
Mellan en till två veckor kommer vi att kunna presentera en till sponsor. Men vi säger inte mer än så just nu ;)
 
Bosse har sett ut vägen!
 
Det är faktiskt inte en tajmad bild på mig och Niklas, Det var helt spontat att vi tog bild på varandra samtidigt
 
 
Vandrings bälte med expanderlina är riktigt praktiskt när man vandrar. Då har man båda händerna fria så man kan ta lite bilder under tiden! ;) Det här bältet med linan kommer från Hundkompaniet K9
Den här dagen serverades det tårta till fika! Han ser inte helt nöjd ut!
 
 
Även hundarna får lite energi på fyllnad! Hundarna är som galna i Aptus energi pasta!
Det var inte det bästa underlaget på vissa sträckor. Nu vill vi ha en massa regn och sol så is och snö smälter bort från lederna
 
 
Ser ut som om Bosse vill ligga före
Som sagt, väldigt isigt på vissa ställen
Bild på bältet med expanderlinan. Rikigt skönt att inte behöva hålla i koppel
Fågelperspektiv på efter släntrarna ;)
 
Stort tack till våra sponsorer:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0