Vandringsträning

I helgen körde vi ett för oss rejält träningspass.
11,2 km lång "vandring" på nästan 2 tim, jag körde 7 kg packning och Flisan kör jag 3 kg på. Ja det är inte mycket med tanke på vad som komma skall. Men någonstans måste man ju börja.
I mitt jobb går man ju en hel del, ungefär 1 mil per pass, drygft 15 000 steg en lugn natt.
Ändå vart jag lite överraskad att det kändes så pass i fötterna och i benen efteråt.
 
Men jag blir imponerad av den energi och ork Flisan har, ja faktiskt lite frustrerad.
Förstår inte att hon orkar att dra och reagera samt uppmärksamma precis alllt som händer runt omkring oss.Därav nosgrimman.
Går det någon bakom ska hon hålla full koll på den och helt ofokuserad på det vi håller på med. Det är något som vi får jobba på helt enkelt.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0