Träning blev lyckat fynd

Igår kväll hände en liten rolig grej.
När jag och husse var och rodnande i ett industriområde så lade husse märke till 5 stycken ungdomar som verkade lite skumma.
Tyvärr hade vi inte riktigt tid just då att stanna och kolla in dom längre stund.
Efter ett par timmar så åkte vi tillbaka för att göra ett träningsspår där husse såg dom senast.
Jag hittade spåret på en gång och vart jätte nyfiken på vart det tog vägen. Efter en bit så kommer till en hög med stora stockar, helt plötsligt kände jag en annan lukt. Under högen hittar jag en ryggsäck!!!
Husse öppnar den och i den ligger det fullt med färg spray burkar! Den lämnades över till polisen.
Så kan det gå när man tror man ska träna så blir det allvar!
Jag tror husse vart jätte stolt över mig för han såg så glad ut och klappade om mig jätte mycket. Då vart jag också glad och stolt över mig själv!





Kommentarer
Postat av: Anki Johansson

Vad duktig du är Flisan kram från farmor.

2013-04-26 @ 07:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0