Jobb torsdag natt

 
Då var det dags för det enda natt passet för veckan. 
I tisdags var jag inne på ett möte på kontoret,  jag kommer under januari månad var handledare åt 5 stycken praktikanterna kommer från en gymnasie skola och går väktarprogrammet. Praktikanterna kommer att gå runt på våra olika distrikt och se och lära sig jobbet.
Flisan som älskar folk kommer nog trivas väldigt bra med all extra uppmärksamhet!
 
Men inatt har vi en sista upplärningspass med våran nya kollega.
Såna här sista pass är lite som ett prov för den nya.  Då kollar vi om den kan köra allt själv.
Men den här är det nog inga problem för, för min del kommer jag att sitta och åka med och gå bakom kollegan och rätta om det blir fel.
 
Nästa vecka är det lång vecka igen.
Nu blir det att slappa lite,  rasta hund och äta lite sen iväg till jobbet. 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0