Motion, pedikyr och munkorg

Idag körde husse lite motionsträning med mig, en tur på 4,8 km.
Det var perfekt väder för det idag, efter regnet. Lagom temperatur och ingen gastande sol. Helt perfekt för en härlig motionsrunda. 
För någon vecka sen var det en matte som var ute och cycklade med sin dalmatiner,  det var gassande sol och 27 grader!!!
Tyckte riktikgt synd om den hunden! 
 
 
Det vart även pedikyr för mig idag, husse passade på att klippa dom efter cykerundan.
Bästa med det är att man får ju godis efter det!
 
 
Efter pedikyren så vart det lite munkorgsträning. Nu kör vi bara korta stunder då jag precis har börjat med det. Den ska jag ha framförallt när vi kommer att köra eftersök med Missing People,  även vi eventuella tävlingar i sök
 
 
 
Nu får det vara lungt resten av dagen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0