Träning med Hundenheten Missing People

Idag hade vi ytterligare en träning med hundenheten Missing People.
Vi fortsatte med sök träning med hög motivation och rejält med belöning. I mitt fall kamp med figuranten med en lekrulle, som ni ser nedanför. 
Idag la även husse till att jag ska skall markera fyndet, figuranten. 
Efter tre timmar i mygg skog och ett stort antal myggbett så slänger jag ut mig på bädden och nattar!
 
Foto: Anna Lewin
Iväg och söka efter figuranten!
 
Foto: Anna Lewin
Yes, hittade figuranten!
 
Foto: Anna Lewin
Är figuranten däråt?
 
Foto: Anna Lewin
Husse får instruktioner av Hundansvarige Tommie
 
Foto: Anna Lewin
Husse är på väg att gömma sig som figurant för Tommie
 
Tack Anna Lewin igen för alla bilder!!!

Kommentarer
Postat av: Anki Johansson

Fina bilder.

2013-07-03 @ 09:37:25
Postat av: läsare

Uppdatera oftare, kul att följa!

2013-07-07 @ 07:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0