Tjuvarna

I natt var det nära igen. 
På ett företag i stan så fick jag upp en jätte bra spår, som ledde till ett hål i staketet och sen vidare in på nästa företag. Där försvann spåret, förmodligen hade dom haft en bil där
Jag och husse kunde inte hitta något som var stulet, så förmodligen skrämde vi iväg dom.
Så det var faktiskt en vinst till oss!
 
Mellan ronderna som husse gör med mig så gäller det att vila lite, som ni ser. Så nosen och hjärnan är på hugget.
Senare idag ska vi till Djurkliniken i Gävle igen och träffa Ann igen och köra ett pass på löpbandet så nu måste både jag och husse sova lite innan. Rapport om det passet kommer senare. 
Natti
 

Kommentarer
Postat av: Anki Johansson

<3 Bra jobbat

2013-05-06 @ 06:45:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0